Τα 5 πιο συχνά λάθη που βλέπω σε επαγγελματικά social media προφίλ στην Ελλάδα

in

Social Media

Μοιραστείτε
το!

Μοιραστείτε το!

Η λέξη «περιεχόμενο» έχει γίνει συνώνυμη του marketing. Όμως, δεν αρκεί να “ανεβάζεις” υλικό στα social media. Αυτό που κάνει τη διαφορά είναι η στρατηγική περιεχομένου.

Τι είναι η στρατηγική περιεχομένου;

Πρόκειται για το σχέδιο δράσης πίσω από κάθε ανάρτηση. Ποιον μιλάς; Τι του λες; Πότε; Με ποιον τρόπο; Ποιος είναι ο στόχος κάθε ανάρτησης;

Γιατί είναι απαραίτητη;

  • Δημιουργεί ταυτότητα και σταθερότητα
  • Συνδέει την επιχείρηση με τις ανάγκες του κοινού
  • Βοηθά στην αύξηση αλληλεπίδρασης και εμπιστοσύνης
  • Στηρίζει τους εμπορικούς σου στόχους (πωλήσεις, leads, brand awareness)

Τι περιλαμβάνει μια σωστή στρατηγική περιεχομένου:

  • Προσδιορισμό κοινού (target group)
  • Θεματολογία ανά μήνα
  • Στόχους ανά καμπάνια
  • Είδη περιεχομένου (εικόνες, βίντεο, stories, blogs κ.ά.)
  • Ανάλυση KPIs και προσαρμογές


Συμπέρασμα:
Αν αντιμετωπίζεις τα social media σαν ένα “παζλ χωρίς σχέδιο”, το αποτέλεσμα θα είναι πάντα αποσπασματικό. Μια καλή στρατηγική περιεχομένου είναι η βάση για να κτίσεις ένα brand που ξεχωρίζει.

Tags :

social media tips Ελλάδα, social media για επιχειρήσεις, επαγγελματικά προφίλ, λάθη στα social media, σωστό περιεχόμενο