March 6, 2025
in

Η λέξη «περιεχόμενο» έχει γίνει συνώνυμη του marketing. Όμως, δεν αρκεί να “ανεβάζεις” υλικό στα social media. Αυτό που κάνει τη διαφορά είναι η στρατηγική περιεχομένου.
Τι είναι η στρατηγική περιεχομένου;
Πρόκειται για το σχέδιο δράσης πίσω από κάθε ανάρτηση. Ποιον μιλάς; Τι του λες; Πότε; Με ποιον τρόπο; Ποιος είναι ο στόχος κάθε ανάρτησης;
Γιατί είναι απαραίτητη;
Τι περιλαμβάνει μια σωστή στρατηγική περιεχομένου:
Συμπέρασμα:
Αν αντιμετωπίζεις τα social media σαν ένα “παζλ χωρίς σχέδιο”, το αποτέλεσμα θα είναι πάντα αποσπασματικό. Μια καλή στρατηγική περιεχομένου είναι η βάση για να κτίσεις ένα brand που ξεχωρίζει.